loading...
اصفهان نصف جهان
mohsen بازدید : 19 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (0)

رصدخانه جنوبی اروپا (European Southern Observatory: ESO) تصویری 9 گیگاپیکسلی از مرکز کهکشان راه شیری منتشر کرد که اگر قرار باشد با تفکیک‌پذیری رایج در کتاب‌های چاپ شود، این تصویر که توسط تلسکوپ پویش فروسرخ ویستا متعلق به ESO در شیلی ثبت شده، می‌باید 7×9 متر چاپ شود.

ستاره‌شناسان با استفاده از داده‌های این تلسکوپ کاتالوگی از 84 میلیون ستاره تهیه کرده‌اند که بزرگترین کاتالوگ تهیه‌شده از نوع خود تا امروز است.

mohsen بازدید : 22 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (0)

به گزارش فرهنگ به نقل اززیست نیوز: نتایج تحقیقات دانشکده دامپزشکی ایالت بریتیش کلمبیا در کانادا بیانگر آن است که گوزن ها با خروج هوای دهان خود و مشاهده میزان بخار ایجاد شده تصوری از میزان دمای هوا در نزد خود دارند و بر اساس آن در فصول سرد سال، مکان هایی با دمای مناسب تر را برای سپری کردن روز و شب خود انتخاب می کنند.

mohsen بازدید : 14 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (0)
پژوهش‌های عصب‌شناسی جدید اعتقادات کهن در خصوص قدرت و تاثیر دست دادن را در برقراری تعاملات اجتماعی تایید می‌کنند.به گزارش زلال نیوز ، بر اساس پژوهش‌های صورت گرفته در موسسه بکام، غریبه‌ها، احساس بهتری نسبت به افرادی که در دست دادن با آن‌ها پیش‌قدم می‌شوند دارند.

دست دادن قاطع و دوستانه همواره در دنیای تجارت به عنوان روشی جهت برانگیختن حس بهتر اولیه توصیه شده است.
mohsen بازدید : 20 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (0)

1. روغن زیتون

 روغن زیتون را به آرامی در تمام قسمت های خشک بدن ماساژ دهید تا پوسته ها را پاک کرده و به پوستی درخشان و نرم دست یابید. به گزارش زلال نیوز پرشین وی همچنین می توانید از روغن زیتون به عنوان نرم کننده مو استفاده کنید. کمی از روغن زیتون را به مدت 15 دقیقه قبل از شامپو روی مو باقی بگذارید.

 2. خیار

خیاری را به تکه های کوچک خرد کنید. آنها را با چند قطره لیمو مخلوط کنید. این مخلوط را در سراسر صورت بگذارید و از احساس آرام بخش آن لذت ببرید. گذاشتن تکه های دایره شکل خیار به دور چشم می تواند کمک کند تا از شر سیاهی دور چشم و خستگی آنها رهایی یابید.

 3. روغن درخت چای و خمیردندان

اگر بر روی صورت لکی مشاهده کردید به گزارش پرشین وی کمی روغن درخت چای بر روی لک بزنید و آن را قبل از خواب با کمی خمیر دندان بپوشانید. صبح روز آن را بعد بشویید و خواهید دید که آن لک کمرنگ تر از شب قبل شده است.

mohsen بازدید : 25 دوشنبه 08 آبان 1391 نظرات (1)
نارسایی قلبی، یک تهدید جدی برای بیماران قلبی در فصل پاییز است؛ بدن برای تطابق با تغییرات فصلی تلاش زیادی می‌کند که این مسئله می‌تواند کار سیستم قلبی و تنفسی را افزایش دهد و مشکلات جدی ایجاد کند.

با شروع فصل پاییز یک سری تغییرات در طبیعت رخ می‌دهد و بدن ما سعی می‌کند با سرمای هوا و کاهش طول مدت روز تطابق پیدا کند؛ این باعث می‌شود تا در این مدت مشکلاتی برای سلامتی ایجاد شود.

به گزارش مشرق، بیماری‌های گوناگونی در فصل پاییز به سراغ افراد می‌آید که ناشی از تغییرات آب و هوایی و همچنین ورود موج جدید از بیماری‌های مخصوص فصل سرماست؛ برای اینکه از این بیماری‌ها دوری کنید و کمتر به آنها مبتلا شوید باید با آنها آشنا شوید:

mohsen بازدید : 28 دوشنبه 08 آبان 1391 نظرات (0)

استفاده از دوربین با سرعت شاتر بسیار بالا و علاقه حشرات به رنگ قرمز ابزارهای وی در جریان این عملیات جذاب بوده است.

ملت ایران: " ملانی فریتس" عکاس موسسه نشنال جئوگرافیک برای ثبت این تصویر 11 روز به انتظار نشسته و در این مدت 132 عکس گرفته که در نهایت بهترین آن پیش روی شما قرار دارد. استفاده از دوربین با سرعت شاتر بسیار بالا و علاقه حشرات به رنگ قرمز ابزارهای وی در جریان این عملیات جذاب بوده است.

mohsen بازدید : 23 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)
خبر خوش بنزینی

در هفته های اخیر برخی خبرهای منتشر شده به احتمال حذف بنزین 400 تومانی از کارت های سوخت خودروها اشاره داشت و عمده ترین دلیل برای آن، احتمال ورود بنزین 1000 تومانی به سبد مصرف سوخت ذکر شده بود.
mohsen بازدید : 26 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)
با ۱۰ ماده غذایی برای تقویت هوش آشنا شوید

بهتر است از غذاهایی که ارزش غذایی ندارند پرهیز شود.

به گزارش عرش نیوز ، غذاهایی که تنها باعث چاقی می شوند نه تنها حافظه را تقویت نمی کنند، بلکه کلسترول خون را نیز افزایش می دهند.

۱۰ ماده غذایی وجود دارد که می تواند برای تقویت هوش شما و فرزندانتان بسیار مفید باشد.

تعداد صفحات : 41

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 406
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 170
  • بازدید سال : 919
  • بازدید کلی : 14,849