loading...
اصفهان نصف جهان
mohsen بازدید : 17 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)
براي از بين بردن بوي نامطبوع کهنه هاي کودکان قبل از شستن کمي جوش شيرين روي آن بپاشيد.
به گزارش بی باک، روزنامه خراسان نوشت: جوش شيرين علاوه بر اين که بوي نامطبوع داخل يخچال را از بين مي برد کاربردهاي ديگري نيز دارد. در ادامه مطلب به کاربردهاي متفاوت اين ماده اشاره مي شود.

به گزارش House cleaning بوي کهنگي داخل کمد را مي توان با قرار دادن کمي جوش شيرين در يک ظرف در باز برطرف کرد. ماهي يک بار نيز جوش شيرين کهنه را با تازه عوض کنيد.

پس از در آوردن کفش ورزشي، کمي جوش شيرين داخل آن بپاشيد تا بو نگيرد.

براي از بين بردن بوي نامطبوع کهنه هاي کودکان قبل از شستن کمي جوش شيرين روي آن بپاشيد.

براي از بين بردن بوي ماندگي لباس ها هنگام دور آبکشي، کمي جوش شيرين به ماشين اضافه کنيد.

براي تميز کردن مايکروفر و سطح پلاستيکي يخچال، از جوش شيرين حل شده در آب استفاده کنيد.

براي از بين بردن بوي اسفنج و اسکاچ ظروف، پس از خيس کردن روي آن ها کمي جوش شيرين بريزيد و پس از ۱۵ دقيقه آن را بشوييد.

افزودن جوش شيرين به شامپو باعث تميزي و براقي مو مي شود.

لکه هاي قهوه يا چاي را با جوش شيرين شست وشو دهيد تا تميز شود.

براي باز کردن لوله فاضلاب، يک پيمانه جوش شيرين و يک پيمانه سرکه سفيد در دهانه لوله بريزيد. سپس کمي صبر کنيد بعد از آن آب داغ بريزيد.
mohsen بازدید : 29 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)
بنا بر اعلام مسئولان قضایی همه‌روزه برخی سایت‌های کشور به دلیل عدم رعایت قوانین فیلتر و یا پالایش می‌شوند و در این میان برخی کاربران فضای مجازی برای دسترسی به تارنمای مورد نظر فیلترشکن‌های مختلفی را مورد استفاده قرار داده و به سایت مورد نظر دسترسی پیدا می‌کنند.

ایسنا: بنا بر اعلام مسئولان قضایی همه‌روزه برخی سایت‌های کشور به دلیل عدم رعایت قوانین فیلتر و یا پالایش می‌شوند و در این میان برخی کاربران فضای مجازی برای دسترسی به تارنمای مورد نظر فیلترشکن‌های مختلفی را مورد استفاده قرار داده و به سایت مورد نظر دسترسی پیدا می‌کنند.

 طبق ماده اول مبحث یکم قانون جرایم رایانه‌یی کشور هرکس به طور غیرمجاز به داده‌ها یا سیستم‌های رایانه‌یی یا مخابراتی که به وسیله تدابیر امنیتی حفاظت شده است، دسترسی یابد، به حبس از نود و یک روز تا یک سال یا جزای نقدی از پنج تا بیست میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

همچنین بر اساس ماده (۲۷) قانون جرایم رایانه‌یی در صورت تکرار جرم برای بیش از دو بار دادگاه می‌تواند مرتکب را از خدمات الکترونیکی عمومی از قبیل اشتراک اینترنت، تلفن همراه، اخذ نام دامنه مرتبه بالای کشوری و بانکداری الکترونیکی محروم کند.

در چنین شرایطی چنانچه مجازات حبس آن جرم نود و یک روز تا دو سال حبس باشد، محرومیت از یک ماه تا یک سال خواهد بود و اگر مجازات حبس آن جرم دو تا پنج سال حبس باشد، محرومیت از یک تا سه سال تعریف می شود.همنچنین چنانچه مجازات حبس آن جرم بیش از پنج سال حبس باشد، محرومیت از سه تا پنج سال اعمال خواهد شد.
mohsen بازدید : 40 شنبه 20 آبان 1391 نظرات (0)
یک جزیره کوچک در جنوب اقیانوس آرام، نخستین قلمرو در جهان است که تمامی نیازهای برق را با استفاده از انرژی خورشیدی تأمین می‌کند.
به گزارش زلال نیوز به نقل از ایسنا، مجمع الجزایر توکلائو (Tokelau) بعنوان بخشی از قلمرو نیوزیلند، شامل سه جزیره مرجانی گرمسیری آتافو، نوکونونو و فاکائوفو است که در جنوب اقیانوس آرام واقع شده و حدود یک هزار و 500 نفر جمعیت دارد.
mohsen بازدید : 17 شنبه 20 آبان 1391 نظرات (0)

هنوز برای این بیماری درمانی ارائه نشده است از این رو به منظور پیشگیری از روی دادن کما، این کودک باید پیش از خواب، شیر سرد همراه با پنج قاشق آرد ذرت بنوشد.

هولی لیندلی دختر ۹ ساله ای است که باید برای زنده ماندن هر روز سه لیتر شیر بنوشد.

این کودک به بیماری کمبود گلیکوژن مبتلا است و بدنش نمی تواند غذای مصرفی را به انرژی تبدیل کند.

آرد ذرت حاوی نشاسته است که در طول شب به آهستگی انرژی آزاد می کند.

کارن شو مادر این کودک می گوید از سه سال پیش تا کنون حدود دو هزار پوند صرف هزینه شیر برای هولی کرده اند.

بیماری این کودک در سن دو سالگی و پس از بی هوش شدنش در خانه، تشخیص داده شد.

مادر او مجبور بود شبها هر دو ساعت یک بار کودکش را از خواب بیدار کرده و به او غذا بدهد.

پس از گذشت چهار سال از تشخیص بیماری، خانواده اش شیوه کنترل بهتر بیماری هولی را آموختند. هولی باید طی روز شیر بنوشد.

او در حالی در سن ۹ سالگی روزی سه لیتر شیر می نوشد که با افزایش سن و نیاز بدنش به انرژی بیشتر میزان شیر مصرفی اش نیز افزایش می یابد.

اکنون باید به طور منظم سطح خون این کودک بررسی شود تا از میزان انرژی بدن وی اطمینان حاصل شود.

mohsen بازدید : 20 شنبه 20 آبان 1391 نظرات (0)
شفاف: یک عصر پاییزی در یکی از خیابان های شمالی تهران حادثه ای رخ داد که بسیار تامل برانگیز است.

به گزارش خبرنگار شفاف، در ترافیک عصر گاهی یک موتور سوار با سرعت سرسام آور با یک خودروی پرادو برخورد کرد و نقش زمین شد و همین مساله ترافیک را تشدید کرد و مردم کنجکاو را به سوی صحنه تصادف کشانید.

راننده خودروی پرادو نیز به تبع پیاده شد تا ببیند حال عمومی موتور سوار چطور است و آیا نیازی به بیمارستان دارد یا خیر اما با صحنه بسیار وحشتناکی رو به رو شد.

یک دست قطع شده که چند النگوی طلا مچ آن را زینت داده بود و به نظر می رسید موتور سوار با بی رحمی تمام دست یک شهروند خانم را برای چند النگو قطع کرده است.

این صحنه خشم مردم را برانگیخت و تا حاضر شدن پلیس در صحنه مردم در شوک به سر می بردند.

به نظر می رسد باید احتیاط های لازم توسط خود شهر وندان برای جلوگیری از وقوع چنین  جرم هایی اندیشیده شود ضمن این که پلیس نیز باید توجه ویژه ای  برای کنترل مناطق خلوت تهران داشته باشد و برخورد قاطع با این مجرمان صورت گیرد تا شاهد چنین حوادث تلخی در سطح جامعه نباشیم.
mohsen بازدید : 16 شنبه 20 آبان 1391 نظرات (0)
خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری‌های خبری به "زمزمه"ها و "گفته می‌شود"هایی برمی‌خورند که ميهمان‌کردن مخاطبان به این شنیده‌ها خالی از لطف نیست.
*علیرغم انتشار برخی اخبار جهت دار مبنی بر کم انگیزه شدن رئیس جمهور در حل مشکلات اقتصادی، هفته گذشته شاهد جلسات متعدد ستاد تنظیم بازار به ریاست دکتر احمدی نژاد بودیم. یکی از این جلسات حتی در ساعات پایانی روز عید غدیر برگزار و بیش از 3 ساعت به طول انجامید. در جلسات هفته گذشته مباحثی پیرامون تامین کالاهای اساسی، رفع کمبودهای نقطه ای در استان ها، گزارش روزانه مبادلات ارزی، تامین ارز گروه های 8 گانه، مشکلات ناوگان حمل و نقل عمومی و همچنین صادر کنندگان و وارد کنندگان کالا بررسی و دستورات لازم صادر شد. پیگیری های جدی احمدی نژاد به گونه ای بود که برخی وزرا به شوخی می گفتند اگر دکتراحمدی نژاد آزمایش دوپینگ دهد جواب آن مثبت خواهد بود!

تعداد صفحات : 41

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 406
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 138
  • بازدید سال : 887
  • بازدید کلی : 14,817