loading...
اصفهان نصف جهان
mohsen بازدید : 22 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: اصفهان معین تهران در حوادث و بلایا نیست بلکه جانشین آن در این زمینه است.

به گزارش انعکاس به نقل از مهر، محسن مؤمنی پیش از ظهر سه شنبه در کنفرانس خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: معین بودن به معنی اینکه استان اصفهان موقع وقوع حوادث در تهران حضور پیدا کرده و فعالیت امدادی انجام دهد نیست بلکه به معنای آن است که تا دست یافتن به موقعیت ثابت جانشین تهران در سامان‌دهی حوادث و بلایا است.

http://www.enekas.info/img//2012/11/shadfa.com-1f9c797.jpg
mohsen بازدید : 24 دوشنبه 22 آبان 1391 نظرات (0)
http://images.seemorgh.com/iContent2/Files/135895.jpg


همین پیاز خودمان ضدسرطان و ضد دیابت است، باعث جریان بهتر خون می شود، با كلسترول بالا مقابله می كند و غیره. با ما همراه باشید تا بگوییم این ماده غذایی چه خواصی دارد و چگونه باید از آن استفاده كنید تا خواص بیشتری عایدتان شود.
mohsen بازدید : 19 دوشنبه 22 آبان 1391 نظرات (0)

<br /><br /><br /><a href="/sites/default/files/content/images/story/12-11/12/13178-48175.jpg" target="_blank" alt="Download The Orginal Picture" id="lightbox2-download-link-text"> </a>

محمد انصاری کارشناس شبکه وهابی وصال حق مدعی شد که وقتی امام زمان(ع) ظهور می‌کند دین اسلام را نسخ کرده و دین جدید می‌آورد.

به گزارش فرهنگ به نقل از رسا : محمد انصاری کارشناس شبکه وهابی وصال حق در برنامه«آن روی سکه» با پخش کلیپ‌هایی از احادیث در مورد امام زمان(ع) مدعی شد که وقتی ایشان ظهور کند دین اسلام را نسخ کرده و دین جدیدی می‌آورد.

mohsen بازدید : 17 دوشنبه 22 آبان 1391 نظرات (0)


انار تقویت‌كننده كبد و صفرابر است و میزان كلسترول و فشارخون را تنظیم می‌كند.
ملت ایران:انواع و اقسام انارها مانند انار ملس تبریز، انار سیاه، انار سنگی، انار تاج بلند، انار شیرین دانه درشت و غیره، اینها ارقام مختلف انار است كه این روزها در بازار میوه یا جشنواره‌هایی كه به مناسبت فرارسیدن فصل انار در برخی شهرها برگزار می‌شود، به فروش میرسد.
mohsen بازدید : 35 دوشنبه 22 آبان 1391 نظرات (0)
روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله خود با عنوان«این حنا دیگر رنگی ندارد» نوشت:

* دیروز، رئیس‌جمهور در مراسم تجلیل از بازنشستگان کشوری در بررسی شرایط کشور، دو مشکل را مطرح و درباره هر یک از آنها به نکاتی اشاره کرد. آقای احمدی نژاد گفت: "ما اکنون دو مشکل کوچک داریم؛ نخست مشکلی موقتی است که دشمن درحال دست و پا زدن است تا محدودیت‌هایی را برای ملت ایران درست کند که ان شاءالله ما از آن عبور خواهیم کرد. در فشارهایی که دشمن می‌آورد و می‌خواهد فضا را زمستانی کند، روسیاهی برای خودش باقی می‌ماند وهمان‌طور که بارها گفتم آنها ملت ایران را نمی‌شناسند و ملت ایران به سرعت از این مسائل عبور می‌کند." رئیس جمهور درباره مشکل دوم گفت:
mohsen بازدید : 23 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)
این روزها هوا به سمت سرد شدن می رود و کم کم حال و هوای زمستان در حال نزدیک شده است و این هوای سرد مواردی را نیز همراه خودش می آورد.
به گزارش افکار نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، با شروع شدن زمستان و سرد شدن هوا بسیاری از افراد میل کمتری به نوشیدن آب دارند و این باعث می شود تا بدن خشک شود و آب لازم به دستگاه های بدن نخواهد رسد. برای اینکه از این مشکل جلوگیری کنید باید از راه های مختلف وارد شوید و این مشکل را کاملا از بین ببرید.
mohsen بازدید : 26 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)
به نظر می‌رسد دستگاه‌های اقتصادی دچار ناهماهنگی بسیار محسوس در سیاست‌های اجرایی هستند که تقریبا در دو دولت نهم و دهم آشکارا این ناهماهنگی‌ها را شاهد بودیم...همین ناهماهنگی‌ها باعث شد که واکنش سریع دولت نسبت به مسائل پیرامونی ضعیف شود.
اعتماد: نایب‌رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: رییس‌جمهور باید به طور شفاف مشخص کند که چرا گفت ارز نفروشید؟ این سوال دقیق است. در یک مقطع 15 روزه به دستور رییس‌جمهور ارز به بازار تزریق نشد و همین مساله منجر شد به اینکه ارز هزار تومان گران شود.
mohsen بازدید : 27 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)
آیت الله روح‌الله قرهی مدیر حوزه علمیه امام مهدی(عج) حکیمیه در دویست و بیست و چهارمین جلسه درس اخلاق خود به موضوع «راه عاقبت به خیری چیست؟» در محل مهدیه القائم المنتظر(عج) پرداخت که به طور اجمالی به آن اشاره می‌شود:

گام‌های انسان به سمت عاقبت به خیری

محضر وجود پیامبر اکرم(ص) رسیدند، عرضه داشتند: یا رسول الله! چه کنیم مشمول کسانی گردیم که عاقبت به خیر می‌شوند؟

پیامبر عظیم‌الشّأن(ص) فرمودند: آن کسی که در دنیا، قول و فعلش خیر باشد، نشستن و قیامش خیر باشد، جز خیر نیاندیشد و جز خیر برای دیگران چیزی نخواهد؛ مشمول عاقبت به خیر شدن است.

مردان الهی همه افعال، کردار، اعمال و اقوالشان، خیر است. جز خیر نمی‌اندیشند و جز خیر چیز دیگری برای کسی نمی‌خواهند.


ادامه مطلب ...
mohsen بازدید : 17 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)

سیاره زهره، ماه و یکی از ستارگان پرنور آسمان، فردا صبح در نزدیکی همدیگر قرار خواهند گرفت.

ملت ایران: صبح فردا (یکشنبه 21 آبانماه) هلال پیر ماه بهمراه سیاره زهره و ستاره سماک اعزل آسمانی رویایی را به نمایش خواهند گذاشت. ستاره سماک اعزل یکی از ستارگان پرنور صورت فلکی سنبله است و در حدود 260 سال نوری از زمین فاصله دارد. فاز ماه هم تنها 2.5 روز از ماه نو فاصله دارد و فقط 8 درصد از سطح آن روشن است.

تعداد صفحات : 41

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 406
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 163
  • بازدید سال : 912
  • بازدید کلی : 14,842