loading...
اصفهان نصف جهان
mohsen بازدید : 29 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (2)

سخنگوی هیئت امنای ساخت ضریح امام حسین(ع) گفت: به منظور جلوگیری از هرگونه آلودگی در طول مسیر کاروان سفینة النجاة محفظه شیشه‌ای ضریح مطهر اباعبدالله با استفاده از فناوری نانو پوشیده شد.
به گزارش زلال نیوز ، حجت‌الاسلام سید علیرضا تکیه‌ای امروز در گفت‌وگو با فارس ، به کاروان سفینة النجاة اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته مبنی بر وجود آب و هوای بارانی در طول مسیر کاروان سفینة النجاة پیشنهاد شد تا با استفاده از فناوری نانو، شیشه محفظه‌ای ضریح مطهر را بپوشانیم.
mohsen بازدید : 36 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)
خروپف سرطان می آورد

خر و پف = مشکلات رفتاری
اول از بچه‌ها شروع کنیم. اگر کودکتان خرخروست، همین امروز از یک متخصص برایش وقت بگیرید؛ زیرا محققان می‌گویند درمان نشدن این اختلال خواب، می‌تواند فرزند‌تان را به مشکلات روانی جدی مبتلا کند. از نظر آنها خروپف مداوم و با صدای بلند در کودکان، می‌تواند به بروز مشکلات رفتاری مانند بیش‌فعالی، افسردگی و کاهش تمرکز منجر شود. به گزارش روزنامه اکسپرس، محققان معتقدند پایین بودن سطح اجتماعی و اقتصادی خانواده، تغذیه نشدن کودک از شیر مادر یا خوردن شیرمادر برای یک دوره کوتاه می‌تواند او را با چنین مشکلی روبه‌رو کند. اما اگر خانواده‌ها بعد از مشاهده خر و پف فرزند‌شان، برای درمان کردنش اقدامی نکنند، باید منتظر بروز نشانه‌هایی از مشکلات رفتاری در سال‌های قبل از دبستانش باشند.
mohsen بازدید : 26 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)
حضرت ولی‌عصر (ارواحنافداه) نسبت به سه مصیبت وارد شده بر حضرت سیدالشهداء (ع) حساسیت بیشتری دارند.
وبلاگ ابن بقیة اللهدر آخرین مطلب وبلاگ خود نوشته است:
بنا‌بر گفته بزرگان، حضرت ولی‌عصر (ارواحنافداه) نسبت به سه مصیبت حضرت سیدالشهداء حساسیت بیشتری دارند که تمسک و توسل به وجود مبارک سالار شهیدان (علیه‌السلام) از این طریق می‌تواند راهگشای ارتباط ویژه‌ای بین ما و آن یگانه دوران گردد:
mohsen بازدید : 42 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

یکی از شهدای والاقدر کربلا، حبیب بن مُظاهر نام دارد. وی از اصحاب رسول خدا(ص) بود و در هر سه جنگ صفین، نهروان و جمل در رکاب علی‌(ع) شرکت داشت و از جمله شاگردان خاص ایشان به شمار می‌رفت.

گفت‌وگوی حبیب‌بن مظاهر با میثم تمار، هنگام عبور از مجلس بنی‌اسد سال‌ها پیش از عاشورا که هر یک نحوه شهادت دیگری را پیشگویی می‌کرد و مایه شگفتی حاضران بودند، مشهور است.

ادامه مطلب ...

mohsen بازدید : 30 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)
در «مشهد النقطه» شهر حلب که محل زیارت عاشقان اهل‌بیت است، سنگی است که سر مبارک امام‌حسین (ع) روی آن قرار داده شده و قطره خونی روی آن ریخته شد و مورد اهتمام مسلمانان قرار گرفت و از آن سنگ محافظت کردند.
روایت شده که بعد از اتمام جنگ «طَف» در کربلا، کاروان ابن زیاد به همراه اسرای واقعه طف به سمت شام حرکت کرد و در امتداد رود فرات از سرزمین‌های مختلفی رد شدند تا اینکه به حلب رسیدند و سر مبارک امام حسین(ع) را در آن موضع قرار دادند و مدتی را آنجا توقف کردند.

 

mohsen بازدید : 26 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)
http://www.shenideha.com/wp-content/uploads/2012/11/%DA%AF%D9%86%D8%AC.jpg

به گزارش گروه بین الملل بازار خبر، وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه بدنبال ربایندگان این اثر و در تعقیب کشف آن بود.

در نتیجه این پیگیری‌های جدی، ربایندگان اثر در فروش آن ناموفق مانده و آن را به دادستانی آلمان تحویل دادند.

به دنبال این امر، جهت بررسی گل سینه مذکور و اطمینان از واقعی بودن آن، هیات کارشناسی سه نفره ای از سوی وزارت فرهنگ و جهانگردی ترکیه به آلمان اعزام شد.

هیات اعزامی تقلبی و یا اصل بودن گل سینه را بوسیله دستگاهی بنام ” ایکس- آر اف” مورد بررسی قرار داده و گزارش داد که گل سینه مذکور اصل بوده و همان اثر گمشده متعلق به گنج قارون می باشد.

در پی این گزارش تلاشها در جهت بازگرداندن آن به کشور آغاز گردید.
طبق شواهد تاریخی قارون از افراد بنی اسرائیل هم‌عصر با حضرت موسی پیامبر و گفته می‌شود پسر عموی وی بود.

معروف است که قارون جاه طلب، بخیل، حسود و بسیار ثروتمند بود. حضرت موسی او را نفرین کرد و بر اثر این نفرین، زمین شکاف برداشت و قارون و خانه و گنجش را به کام خود فرو برد.

داستان قارون در سوره قصص، آیه‌های ۷۶ تا ۸۲ آمده است.

mohsen بازدید : 38 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

به هنگام شهادت امام حسین‌علیه‌السلام غباری به شدت سیاه و تاریک برخاست به گونه‌ای که چیزی قابل مشاهده نبود و مردم گمان کردند عذاب بر ایشان نازل شده، و این وضعیت تا ساعتی ادامه داشت سپس وضع به حال طبیعی بازگشت.

چکیده

رخداد عاشورا و شهادت امام حسین‌علیه‌السلام در رأس مهم‌ترین حوادث تاریخ بشریت قرار دارد. عظمت این حادثه را می‌توان با تحلیل زمینه‌ها، چرایی، چگونگی وقوع، پیامدها و آثار آن بررسی کرد. یکی از نشانه‌های عظمت این حادثه، رخدادهای شگفتی است که غالب آنها شکل خرق عادت داشته و در پی شهادت امام حسین‌علیه‌السلام به وقوع پیوست.

بعضی از این رخدادها، مربوط به اجزای نظام هستی همچون خورشید، ماه، ستارگان و زمین است. و بخشی دیگر به انبیاء و فرشتگان، و بخشی هم به جنیان و حیوانات اختصاص داشته، و برخی نیز مربوط به انسان‌هاست. دراین نوشتار، با بررسی روایات شیعه و اهل‌سنت، این رخدادها ضمن ده محور مورد بازکاوی قرار گرفته است.

کلید واژه‌ : عاشورا، امام حسین‌علیه‌السلام، حوادث خارق العاده، رخدادهای شگفت، کسوف، خسوف، بادهای سرخ و سیاه، بارش خاکستر و خون، گریه اجزای هستی، گریه انبیا، گریه فرشتگان، گریه جنیان، گریه حیوانات.

 

ادامه مطلب ...

mohsen بازدید : 18 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)
<br /><br /><br /><a href="/sites/default/files/content/images/story/12-11/26/15033-57358.jpg" target="_blank" alt="Download The Orginal Picture" id="lightbox2-download-link-text"> </a>

زن آمریکایی که می‌تواند کره‌چشمانش را در فاصله 12 میلیمتری حدقه چشمانش بیرون آورد، توانست رکورد این عنوان در گینس را به دست آورد.

«کیم گودمن» با بیرون‌آوردن غیرطبیعی کره‌چشمانش، این رکورد را دست یافت.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی ثبت رکوردهای جهانی گینس، رکورد او در نوامبر سال 2007 میلادی در استانبول ترکیه ثبت شد.

mohsen بازدید : 15 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)
برخی از این مسلسل ها از طراحی "بولپاپ" بهره می برند. در این گونه از سلاح ها، خشاب به عقب قبضه منتقل شده و باعث کاهش طول آن می شود. در ساخت این سلاح از موادی همچون آلومینیوم و پلمیر استفاده شده است تا وزن سلاح را در پایین نگاه دارد.
به گزارش بی باک، مسلسل های دستی، خانواده ای از سلاح های انفرادی محسوب می شوند که دارای مختصاتی همچون طول و وزن کم، کالیبر کوچک و قابلیت شلیک با نواخت تیر بالا هستند. قدمت این سلاح ها به جنگ اول جهانی و سلاح "ام پی ۱۸" ساخت آلمان باز می گردد.

تا به امروز این سلاح ها راه زیادی را دربخش فناوری طی کرده و به انتخاب اول واحدهای پلیس و عملیات ویژه در سرتاسر دنیا تبدیل شده اند.

نامهایی مثل "تامپسون" آمریکایی تا "ام پی ۵" آلمانی در این بخش از دنیای سلاح از دیرباز تا به امروز به عنوان مدلهای برتر شناخته شده اند اما هستند کشورها و تولید کنندگانی در نقاط مختلف دنیا که در این بخش بدون توجه به فروشندگان خارجی، به تامین نیازهای کشور خود روی آورده اند که برخی از مهمترین تولیدات از این سلاح ها به شرح زیر است:
mohsen بازدید : 21 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

این کیف که Phorceنام دارد طی پروژه Kickstarterساخته شده است. این کیف ضد آب است و جیب هایی برای آن طراحی شده است که می تواند به طور مطمئنی تبلت های بزرگ را نگهداری کند. علاوه بر این، شکل این کیف تغییر می کند می توان آن را به کوله پشتی، کیف دستی و کیفی که [...]

این کیف که Phorceنام دارد طی پروژه Kickstarterساخته شده است.

این کیف ضد آب است و جیب هایی برای آن طراحی شده است که می تواند به طور مطمئنی تبلت های بزرگ را نگهداری کند.

علاوه بر این، شکل این کیف تغییر می کند می توان آن را به کوله پشتی، کیف دستی و کیفی که بر روی شانه قرار می گیرد، تبدیل کرد.

این کیف به طور مستقیم و از طریق بلوتوث به تلفن هوشمند متصل می شود. با استفاده از این ارتباط می توان میزان انرژی ذخیره شده را بررسی کرد. این ارتباط بلوتوثی می تواند به عنوان یک وسیله ردیاب نیز عمل کند.

به عنوان مثال اگر فرد کیفش را جایی مانند زیر میز کار، جا بگذارد قبل از آنکه خیلی از محل دور شود، تلفن همراه اش به او اطلاع می دهد.

mohsen بازدید : 13 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)
ساخت ضریح مطهر امام حسین(ع) یکی از توفیقات بزرگی بود که بعد از چهارده قرن افتخار ساخت آن نصیب مردمان شهر کریمه اهل بیت(ع) و ایران اسلامی شد تا شیعه بار دیگر اوج دلدادگی و سرسپردگی خود را به آستان مقدس و کبریایی سیدالشهدا(ع) نشان دهد.

mohsen بازدید : 21 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

ایسنا: اجر و مزد گریه برای آن حضرت بسیار عظیم و بزرگ است و خداوند خود ضامن آن می‎باشد. گریه برای آن حضرت سختی‎های زمان احتضار را از بین می‎برد.

 امام سجّاد(ع) می‌فرمایند: "هر مؤمنی که چشمانش برای کشته شدن حسین(ع) گریان شود به طوری که اشک بر گونه‏‌هایش سرازیر گردد، خداوند به سبب آن، او را در غرفه‏‌های بهشتی جای دهد که روزگاران درازی را در آن‌ها به سر برد1".

 امام صادق علیه‌السّلام به مسمع بن عبدالملک فرمودند: "آیا مصائب آن جناب (امام حسین علیه‌السّلام) را یاد می‎کنی؟ عرض کرد: بلی والله مصائب ایشان را یاد کرده و گریه می‎کنم. حضرت فرمودند: آگاه باش که خواهی دید در وقت مردن پدران مرا که به ملک‌الموت وصیت تو را می‎کنند که سبب روشنی چشم تو باشد. همچنین فرمودند: ای مسمع گریه بر احوالات حسین (ع) سبب می‎شود که ملک الموت بر تو مهربان‎تر از مادر گردد.

 گریه بر حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باعث راحتی در قبر، فرحناک و شادان شدن مرده، شادان و پوشیده بودن او در هنگام خروج از قبر است در حالی که او مسرور است، فرشتگان الهی به او بشارت بهشت و ثواب الهی را می‎دهند. اجر و مزد هر قطره آن این است که شخص همیشه در بهشت منزل کند2".

 امام رضا(ع): "بر کسی چون حسین باید که گریندگان بگریند؛ زیرا که گریستن بر او گناهان بزرگ را می‏‌زداید. حضرت سپس فرمود: چون ماه محرّم می‏‌رسید کسی پدرم را خندان نمی‏‌دید. غم و اندوه بر او چیره بود تا آن‌که 10 روز می‏‌گذشت. روز دهم روز سوگواری و اندوه و گریه او بود و می‏‌فرمود: این روزی است که حسین علیه‏‌السلام در آن کشته شد3".

mohsen بازدید : 21 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)
۱۵ نکته کامپیوتری که اگر ندانید باعث خنده دیگران می‌شوید!


عرش نیوز: اگر از کاربران تازه کار کامپیوتر هستید دوستانه توصیه می کنیم این مطلب را با دقت بخوانید.

1- اول آدرس ایمیل www نمی گذارند: اول آدرس ایمیل هرگز www نمی گذارند.

2- اینترنت اون علامت e آبی رنگ نیست: اون e آبی رنگ علامت برنامه Internet Explorer، محصول شرکت Microsoft است. خود اینترنت یک شبکه است که برنامه یا آیکون خاصی ندارد.

Internet Explorer به شما کمک می کند از این شبکه برای دیدن سایت های مختلف استفاده کنید. درست مثل اینکه می توانید برنامه کانال های تلویزیون را با یک تلویزیون Panasonic یا با یک تلویزیون Sony یا با هر مارک دیگری ببینید…

برنامه های دیگری هم وجود دارند که کار آن e آبی را می کنند و حتی خیلی بهتر! مثل Safari، Chrome، Opera یا Firefox که می توانید از آنها استفاده کنید.

mohsen بازدید : 20 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)
اگر از اطرافیان خود بپرسید: «آیا می‌دانید سن واقعی بدن شما چند سال است؟» كمتر كسی جوابی برای سؤال شما خواهد داشت؛ چرا كه متأسفانه ما به علت عدم برخورداری از آموزش‌های لازم سلامتی و تندرستی و دوری از ورزش و تحرك بدنی معمولاً از این كه سن واقعی‌ای هم وجود دارد، بی‌خبریم.
mohsen بازدید : 21 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)
گریه کننده بر حسین، در قیامت گریان نیست

۱- چراغ هدایت و کشتی نجات‏
روایت شده که امام حسین – علیه السلام – فرمود: «خدمت رسول خدا – صلی الله علیه و آله – شرفیاب شدم در حالیکه ابی بن کعب هم آنجا بود. حضرت رسول اکرم – صلی الله علیه و آله – فرمود: مرحبا به تو، ای ابا عبدالله، ای زینت آسمانها و زمین. ابی گفت : چگونه او زینت آسمانها و زمین است در صورتی که کسی غیر از تو چنین نیست؟ حضرت فرمود: ای ابی، قسم به کسی که مرا به حق به نبوت مبعوث کرد، حسین بن علی در آسمان بزرگتر از روی زمین است، و همانا بر طرف راست عرش الهی نوشته شده است که او چراغ هدایت و کشتی نجات است».[۱]

mohsen بازدید : 14 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)
تا گودال قتلگاه...
مَنْ كَانَ فِينَا بَاذِلًا مُهْجَتَهُ- مُوَطِّناً عَلَى لِقَاءِ اللَّهِ نَفْسَهُ- فَلْيَرْحَلْ مَعَنَا فَإِنِّی رَاحِلٌ مُصْبِحاً إِنْ شَاءَ اللَّه‌
كسى كه در راه ما می خواهد جانش را ببخشد و خود را آماده دیدار با خدا كند پس باید با من بیاید زیرا كه من با خواست خدا فردا صبح روانه خواهم شد. 
mohsen بازدید : 31 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)
کوفه شدن کاری ندارد. این شهر‌ها همه کوفه هستند؛ وقتی صدایی برای دادخواهی از مظلومی بلند نشود. وقتی پذیرفتن ظلم برای ما یک ترفند تلقی شود نه یک ننگ، وقتی خودمان، خانه‌مان، شهرمان پر از تناقض باشد؛ تناقض‌های بزرگ!
«حسین میا به کوفه، کوفه وفا ندارد»؛ سال‌هاست شعیان در عزای شهیدان کربلا، افزون بر ذکر رشادت‌ها و دلاوری‌های امام و یارانش به مذمت کوفه نیز می‌پردازند؛ شهری که در تاریخ به بی‌وفایی شهرت یافت و اینک در باور عامه مردم، هر شهر و حتی مکانی که نشان از بی‌وفایی ثبات و اطمینان‌خاطر در آن نباشد، به کوفه تشبیه می‌شود.
mohsen بازدید : 28 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)
http://www.qudsonline.ir/Images/News/Smal_Pic/26-8-1391/IMAGE634887064766211601.png
قدس آنلاین - رها واعظی: دوام لپ تاپ شما بستگی به شیوه نگهداریتان از این وسیله الکترونیکی دارد.
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اگر بخواهید مدت زمان بیش تری لپ تاپ خود را سالم نگه دارید باید به درستی از آن نگهداری و مراقبت کنید. برای مراقبت درست از لپ تاپ خود، باید نکاتی ساده اما مهم را رعایت کنید.
mohsen بازدید : 15 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: مسی بهترین بازیکن شد، گواردیولا بهترین سرمربی

جوایز بهترین‌های فصل گذشته لالیگا اعلام شد و هر یک از باشگاه‌های رئال مادرید و بارسلونا ۳ نماینده در این میان داشتند.

به گزارش رویش‌نیوز به نقل از فارس، هیئت برگزارکننده لالیگا جوایز بهترین بازیکنان و بهترین مربیان فصل گذشته در لیگ‌های دسته یک و 2 را اهدا کرد.

همان طور که انتظار می‌رفت رئال مادرید و بارسلونا بیشترین جوایز را از آن خود کردند؛ هرچند مالاگا جایزه بهترین تیم تازه وارد را به خود اختصاص داد.

بهترین دروازه‌بان فصل گذشته ایکر کاسیاس و بهترین مدافع سرخیو راموس نام گرفتند. جایزه بهترین هافبک این رقابت‌ها نیز به ژابی آلونسو رسید.

جایزه بهترین بازیکن به لیونل مسی و بهترین سرمربی به پپ گواردیولا اهدا شد. همچنین کارلس پویول توانست جایزه بازی جوانمردانه را به خود اختصاص دهد.

mohsen بازدید : 20 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)
<br /><br /><br /><a href="/sites/default/files/content/images/story/12-11/14/13600-49792.jpg" target="_blank" alt="Download The Orginal Picture" id="lightbox2-download-link-text"> </a>

رسید به درب حرم امام حسین فریادی زد و گفت اهذا مصرع سید الشهداء؟ ایا اینجا همونجایی هست که عزیز دل زهرا از اسب بر روی زمین قرار گرفت ؟ اهذا مقتل سید الشهداء ؟ اینجا همونجایی است که عزیز دل زهرا را کشتن؟ و افتاد روی زمین و از دنیا رفت.!
mohsen بازدید : 38 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)
برای برخی افراد ریزش موها به دلیل ژنتیکی بودن این مساله برای آن ها امری حتمی است که باید با آن مقابله کنند. بسیاری از افراد به دنبال درمان های مختلفی هستند تا از ریزش موهای خود جلوگیری کنند. برخی دیگر به دنبال پوشاندن آن هستند و برخی افراد هم یاد می گیرند تا آن را با آغوش باز بپذیرند.
mohsen بازدید : 21 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

http://fardanews.com/files/fa/news/1391/8/24/119832_643.jpg

سند چشم‌انداز يك انشاى مدرسه‌يى نبوده كه كسى بنشيند بنويسد؛ يك آرزوى محض و آرزوى خام هم نبوده؛ اينها چيزهايى است كه با ملاحظه و محاسبه‌ى همه‌ى جهات روى كاغذ آمده و معنايش اين است كه اين شدنى است...ما سياستهاى برنامه‌هاى پنج‌ساله را تدوين كرديم و ميكنيم. همه‌ى اين سياستگذارى‌ها بر اساس واقع‌بينى است. اينجور نيست كه يك عده‌اى نشسته باشند و با توهمات خودشان سياست پنج‌ساله يا چشم‌انداز بيس
ت‌ساله بنويسند؛ نه، اين با واقعيتها تطبيق ميكند.

mohsen بازدید : 24 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)
<br /><br /><br /><a href="/sites/default/files/content/images/story/12-11/14/13570-49726.jpg" target="_blank" alt="Download The Orginal Picture" id="lightbox2-download-link-text"> </a>

امام حسین شمشیر محبتش را بر همگان کشیده است و دلها را به اسارت درآورده است و آنان که این شمشیر را به جان نمی خرند و به سپر نفس پس می زنند، به خنج شیطان زخمی می شوند و هنوز محبت حسین بر شقی ترین های جهان ما را به تعجب وا می دارد.
mohsen بازدید : 22 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: اصفهان معین تهران در حوادث و بلایا نیست بلکه جانشین آن در این زمینه است.

به گزارش انعکاس به نقل از مهر، محسن مؤمنی پیش از ظهر سه شنبه در کنفرانس خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: معین بودن به معنی اینکه استان اصفهان موقع وقوع حوادث در تهران حضور پیدا کرده و فعالیت امدادی انجام دهد نیست بلکه به معنای آن است که تا دست یافتن به موقعیت ثابت جانشین تهران در سامان‌دهی حوادث و بلایا است.

http://www.enekas.info/img//2012/11/shadfa.com-1f9c797.jpg
mohsen بازدید : 24 دوشنبه 22 آبان 1391 نظرات (0)
http://images.seemorgh.com/iContent2/Files/135895.jpg


همین پیاز خودمان ضدسرطان و ضد دیابت است، باعث جریان بهتر خون می شود، با كلسترول بالا مقابله می كند و غیره. با ما همراه باشید تا بگوییم این ماده غذایی چه خواصی دارد و چگونه باید از آن استفاده كنید تا خواص بیشتری عایدتان شود.
mohsen بازدید : 19 دوشنبه 22 آبان 1391 نظرات (0)

<br /><br /><br /><a href="/sites/default/files/content/images/story/12-11/12/13178-48175.jpg" target="_blank" alt="Download The Orginal Picture" id="lightbox2-download-link-text"> </a>

محمد انصاری کارشناس شبکه وهابی وصال حق مدعی شد که وقتی امام زمان(ع) ظهور می‌کند دین اسلام را نسخ کرده و دین جدید می‌آورد.

به گزارش فرهنگ به نقل از رسا : محمد انصاری کارشناس شبکه وهابی وصال حق در برنامه«آن روی سکه» با پخش کلیپ‌هایی از احادیث در مورد امام زمان(ع) مدعی شد که وقتی ایشان ظهور کند دین اسلام را نسخ کرده و دین جدیدی می‌آورد.

mohsen بازدید : 17 دوشنبه 22 آبان 1391 نظرات (0)


انار تقویت‌كننده كبد و صفرابر است و میزان كلسترول و فشارخون را تنظیم می‌كند.
ملت ایران:انواع و اقسام انارها مانند انار ملس تبریز، انار سیاه، انار سنگی، انار تاج بلند، انار شیرین دانه درشت و غیره، اینها ارقام مختلف انار است كه این روزها در بازار میوه یا جشنواره‌هایی كه به مناسبت فرارسیدن فصل انار در برخی شهرها برگزار می‌شود، به فروش میرسد.
mohsen بازدید : 35 دوشنبه 22 آبان 1391 نظرات (0)
روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله خود با عنوان«این حنا دیگر رنگی ندارد» نوشت:

* دیروز، رئیس‌جمهور در مراسم تجلیل از بازنشستگان کشوری در بررسی شرایط کشور، دو مشکل را مطرح و درباره هر یک از آنها به نکاتی اشاره کرد. آقای احمدی نژاد گفت: "ما اکنون دو مشکل کوچک داریم؛ نخست مشکلی موقتی است که دشمن درحال دست و پا زدن است تا محدودیت‌هایی را برای ملت ایران درست کند که ان شاءالله ما از آن عبور خواهیم کرد. در فشارهایی که دشمن می‌آورد و می‌خواهد فضا را زمستانی کند، روسیاهی برای خودش باقی می‌ماند وهمان‌طور که بارها گفتم آنها ملت ایران را نمی‌شناسند و ملت ایران به سرعت از این مسائل عبور می‌کند." رئیس جمهور درباره مشکل دوم گفت:
mohsen بازدید : 23 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)
این روزها هوا به سمت سرد شدن می رود و کم کم حال و هوای زمستان در حال نزدیک شده است و این هوای سرد مواردی را نیز همراه خودش می آورد.
به گزارش افکار نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، با شروع شدن زمستان و سرد شدن هوا بسیاری از افراد میل کمتری به نوشیدن آب دارند و این باعث می شود تا بدن خشک شود و آب لازم به دستگاه های بدن نخواهد رسد. برای اینکه از این مشکل جلوگیری کنید باید از راه های مختلف وارد شوید و این مشکل را کاملا از بین ببرید.
mohsen بازدید : 26 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)
به نظر می‌رسد دستگاه‌های اقتصادی دچار ناهماهنگی بسیار محسوس در سیاست‌های اجرایی هستند که تقریبا در دو دولت نهم و دهم آشکارا این ناهماهنگی‌ها را شاهد بودیم...همین ناهماهنگی‌ها باعث شد که واکنش سریع دولت نسبت به مسائل پیرامونی ضعیف شود.
اعتماد: نایب‌رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: رییس‌جمهور باید به طور شفاف مشخص کند که چرا گفت ارز نفروشید؟ این سوال دقیق است. در یک مقطع 15 روزه به دستور رییس‌جمهور ارز به بازار تزریق نشد و همین مساله منجر شد به اینکه ارز هزار تومان گران شود.
mohsen بازدید : 27 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)
آیت الله روح‌الله قرهی مدیر حوزه علمیه امام مهدی(عج) حکیمیه در دویست و بیست و چهارمین جلسه درس اخلاق خود به موضوع «راه عاقبت به خیری چیست؟» در محل مهدیه القائم المنتظر(عج) پرداخت که به طور اجمالی به آن اشاره می‌شود:

گام‌های انسان به سمت عاقبت به خیری

محضر وجود پیامبر اکرم(ص) رسیدند، عرضه داشتند: یا رسول الله! چه کنیم مشمول کسانی گردیم که عاقبت به خیر می‌شوند؟

پیامبر عظیم‌الشّأن(ص) فرمودند: آن کسی که در دنیا، قول و فعلش خیر باشد، نشستن و قیامش خیر باشد، جز خیر نیاندیشد و جز خیر برای دیگران چیزی نخواهد؛ مشمول عاقبت به خیر شدن است.

مردان الهی همه افعال، کردار، اعمال و اقوالشان، خیر است. جز خیر نمی‌اندیشند و جز خیر چیز دیگری برای کسی نمی‌خواهند.


ادامه مطلب ...
mohsen بازدید : 17 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)

سیاره زهره، ماه و یکی از ستارگان پرنور آسمان، فردا صبح در نزدیکی همدیگر قرار خواهند گرفت.

ملت ایران: صبح فردا (یکشنبه 21 آبانماه) هلال پیر ماه بهمراه سیاره زهره و ستاره سماک اعزل آسمانی رویایی را به نمایش خواهند گذاشت. ستاره سماک اعزل یکی از ستارگان پرنور صورت فلکی سنبله است و در حدود 260 سال نوری از زمین فاصله دارد. فاز ماه هم تنها 2.5 روز از ماه نو فاصله دارد و فقط 8 درصد از سطح آن روشن است.

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 406
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 152
  • بازدید سال : 901
  • بازدید کلی : 14,831