loading...
اصفهان نصف جهان
mohsen بازدید : 15 شنبه 20 آبان 1391 نظرات (0)
محققان و دانشمندان کشور عزیزمان همه روزه در حال تولید علم هستند و در این راه دستاوردهای بسیار زیادی را کسب می کنند.

به گزارش زلال نیوز ، در هفته گذشته محققان ایرانی توانستد دستاوردهای بسیار زیادی را کسب کنند که در ادامه به 4 پیشرفت مهم علمی اشاره می کنیم. تمامی این دستاوردها در سال حمایت از تولید ملی و با کوشش شبانه روزی دانشمندان کشور عزیزمان بدست آمده اند.

mohsen بازدید : 17 شنبه 20 آبان 1391 نظرات (0)
گوشت شترمرغ در دسته گوشت‌های قرمز طبقه بندی ‌می‌شود و از لحاظ ارزش غذایی از کم چرب‌ترین و سالم‌ترین نمونه‌های گوشت قرمز است و دارای فواید فراوانی است.
وقتی صحبت از تامین پروتئین با خوردن گوشت به میان می‌آید گوشت شتر‌مرغ نسبت به بسیاری از گوشت‌های قرمز دیگر دارای اولویت است.

این گوشت اگر چه از لحاظ طعم و بافت، بسیار شبیه به گوشت گاو یا گوسفند است ولی از لحاظ ارزش تغذیه‌ای از مقام بالاتری برخوردار است.
mohsen بازدید : 24 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)
این عکس مربوط به ایامی است که دایی در بایرن مونیخ بازی می کرد.دایی بی شک معروف ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران در دنیاست. او با حضور در تیم هایی چون بایرن و هرتابرلین و بازی مقابل تیم های بزرگی چون چلسی، میلان، بارسلونا و… همیشه یک چهره به یادماندنی خواهد بود.
mohsen بازدید : 19 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)
اگر از لاک‌های ناخن با رنگ‌های متنوع استفاده می‌کنید باید بدانید محققان وزارت بهداشت ایالات متحده آمریکا با همکاری دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا پس از بررسی 25 لاک ناخن که در شرکت‌های گوناگون تولید محصولات آرایشی و بهداشتی تولید شده بود...

دریافتند این محصول حاوی 3 نوع ماده‌شیمیایی خطرناک فرمالدئید، فتالات و تولوئن است. ذکر نام برندها و جدول های اسامی اهمیتی ندارد، مهم این است که دکتر والیتی لانگ، محقق ارشد وزارت بهداشت آمریکا و استاد دانشگاه کالیفرنیا می‌گوید: «ناخن بافتی زنده است و موادشیمیایی موجود در لاک می‌توانند مشکلات زیادی برای سلامت ایجاد کنند.»
mohsen بازدید : 22 دوشنبه 15 آبان 1391 نظرات (0)
در فولکلور آلمان ، قصه ای هست که این چنین بیان می شود:

زلال نیوز ، مردی صبح از خواب بیدار شد و دید تبرش ناپدید شده . شک کرد که همسایه اش آن را دزدیده باشد ، برای همین ، تمام روز اور ا زیر نظر

گرفت.

متوجه شد که همسایه اش در دزدی مهارت دارد ، مثل یک دزد راه می رود ، مثل دزدی که می خواهد چیزی را پنهان کند ، پچ پچ می کند ،آن قدر از شکش مطمئن شد که تصمیم گرفت به خانه برگردد ، لباسش را عوض کند ، نزد قاضی برود و شکایت کند .

اما همین که وارد خانه شد ، تبرش را پیدا کرد . زنش آن را جابه جا کرده بود. مرد از خانه بیرون رفت و دوباره همسایه اش را زیر نظر گرفت و دریافت که او مثل یک آدم شریف راه می رود ، حرف می زند  و رفتار می کند .

همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که ما انسانها در هر موقعیتی معمولا آن چیزی را می بینیم که دوست داریم ببینیم.
mohsen بازدید : 14 دوشنبه 15 آبان 1391 نظرات (0)
همه روزه افراد زیادی برای طرح دادخواست و شکایت به پایگاه های پلیس مراجعه می کنند این افراد به دلایل مختلف از شخص و یا شرکتی شکایاتی را دارند.
به گزارش زلال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران،  در دنیای جدی شکایت و دادگاه نیز گاهی اوقات اتفاقاتی می افتد که غیرقابل باور هستند و البته در نوع خود بسیارعجیب اند. برخی از این اتفاقات بسیار عجیب حتی باعث شده اند که قوانین جدیدی نیز برای برخی شرایط خاص ایجاد شود.
mohsen بازدید : 47 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (0)
به گزارش رویش نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، علیرضا منادی سفیدان، عضو هیات رییسه مجلس گفت که سوال از رییس‌جمهور که پیش از این با 102 امضا تقدیم هیات رییسه شده است اکنون 77 امضا دارد.

مهدي كوچك زاده نماينده تهران نيز بعد از اعلام وصول اين طرح صحن مجلس را ترك كرد.

گفتنی است بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس رییس‌جمهور موظف است یک ماه پس از قرائت سوال در صحن علنی مجلس حضور یابد و به سوالات نمایندگان پاسخ دهد.

شايان ذكر است؛ بر اساس آئین نامه بعد از قرائت سوال در صحن، امکان بازپس‌گیری امضاها و منتفی شدن سوال وجود ندارد.
mohsen بازدید : 21 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (0)
http://www.bultannews.com/files/fa/news/1391/8/14/118055_895.jpg

عده ای در خصوص مخالفت خود با طرح سوال از رئیس جمهور ، اعلام کرده اند که ممکن است احمدی نژاد ، همانند جلسه نخست سوال که پارسال انجام شد ، حرمت مجلس را بشکند و جلسه سوال را به شوخی برگزار کند و از این رو ، نباید سوال را مطرح کرد. این رویکرد ، مصداق بارز "پاک کردن روی سوال" است. اگر واقعاً آنها معتقدند که رئیس جمهور حرمت ها را نگه نمی دارد و سوال ، که یکی از اصول قانون اساسی است را سبک می شمارد ، راهش این نیست که به او امتیار بدهند بلکه باید برخورد جدی تری نمایند تا هیچ کس به خود حق ندهد مجلس و قانون اساسی را سخیف بشمارد.

عصر ایران - بحث "سوال از رئیس جمهور" ، بار دیگر محل مناقشه شده است به گونه ای که در پی اعلام وصول این طرح عده ای از نمایندگان حامی دولت ، با ادعای این که رهبر معظم انقلاب مخالف این طرح هستند ، صحن علنی مجلس را ترک کردند.

در این باره چند نکته قابل توجه است:

تعداد صفحات : 41

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 406
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 177
  • بازدید سال : 926
  • بازدید کلی : 14,856