loading...
اصفهان نصف جهان
mohsen بازدید : 52 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

رویترز نوشت: مایک راجرز، رییس جمهوری‌خواه کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا در گفت‌وگویی با شبکه رادیویی “دبلیو.جی.آر” برای اولین بار به اظهارنظر علنی درباره نشست بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دان شاپیرو، سفیر آمریکا در اراضی اشغالی که اواخر اوت برگزار شد، پرداخت.

راجرز که خود در این جلسه حضور داشت، گفت: در حال حاضر اسراییلی‌ها باور ندارند دولت آمریکا در این‌باره که می‌گوید همه گزینه‌ها بر روی میز است، جدی باشد و مهم‌تر از آن این‌که ایرانی‌ها نیز این حرف را باور ندارند و به همین دلیل برنامه هسته‌‌یی ایران در حال پیشرفت است.

ایران همواره بر صلح آمیز بودن برنامه هسته‌یی خود تاکید داشته است.

راجرز گفت که اگر آمریکا به تل آویو شفافیت بیشتری درباره این‌که خطوط قرمز درباره برنامه هسته‌یی ایران را در چه جایی ترسیم کرده نشان ندهد ممکن است این رژیم به ایران حمله کند.

بنا بر این گزارش، یک سخنگوی سفارت رژیم صهیونیستی در واشنگتن از اظهار نظر در این‌باره خودداری کرد. وزارت امور خارجه آمریکا نیز درباره این دیدارهای خصوصی اظهار نظر نکرد، اما ادگار واسکز، سخنگوی وزارت گفت که کشورش با رژیم صهیونیستی روابطی محکم دارد.

بنا بر این گزارش، ظاهرا جر و بحث میان نتانیاهو و سفیر آمریکا بر شکاف عمیق دو طرف درباره چگونگی رویاروی با ایران تاکید می‌کند و این شکافی است که دو طرف تلاش کرده‌اند آن را به طور علنی کم اهمیت جلوه دهند.

بر اساس این گزارش، هدف اصلی این دیدار مذاکره نتانیاهو و راجرز درباره همکاری امنیتی و موضوعات دیگر بوده است اما به جر و بحثی تند و همراه با عصبانیت درباره شفاف نبودن موضع دولت آمریکا درباره برنامه هسته‌یی ایران تبدیل شده است.

شاپیرو روز یکشنبه در گفت‌وگویی با یک شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی این موضوع را که اولین بار روزنامه یدیعوت آحارانوت گزارش کرده بود تکذیب کرد و گفت که منعکس کننده واقعیات این جلسه نبوده است، اما نتانیاهو در این باره اظهار نظری نکرده است.

  • منبع: ایسنا
mohsen بازدید : 52 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

سید حسن نصرالله دوشنبه شب در گفتگوی زنده با شبکه خبری ‘المیادین’، افزود: شاخص های نظام جهانی جدید از شورای امنیت آغاز خواهد شد و ما در جهان عرب می توانیم که بازیگران مهمی در سطح جهان باشیم.

دبیرکل حزب الله گفت: جهان عرب می تواند نقش مهم و بزرگی بازی کند و این امر در دست ملت هاست.

وی گفت: ما به نظام دو قطبی در جهان (شوروی و آمریکا) بازنخواهیم گشت، بلکه جهان به نظامی چند قطبی که در آن کشورهای منطقه ای موثری حضور دارند، منتقل می شود.

mohsen بازدید : 43 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

به نقل از شبکه اسکای‌نیوز، رهبر بزرگترین اتحادیه تجاری انگلیس دولت این کشور را به برگزاری اعتصاب‌های هماهنگ و سراسری اتحادیه‌های مختلف این کشور تهدید کرد. وی خشم مردم از کاهش دستمزد‌ها و مستمری بازنشستگی را عامل این اعتصاب‌ها اعلام کرده و گفته است که دولت با سیاست‌ها خود، انگلیس را در مسیر فقر قرار داده است.

 

mohsen بازدید : 41 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (0)

موسسه «ترنج» برای حل این موضوع از 51 کارشناس کتاب خواسته است تا بهترین پیشنهادهای خود را برای انتخاب خواندنی‌ترین کتابها ارایه کنند. این کتابها که از سوی کارشناسان انتخاب شده‌اند و  توضیح چند سطری آنها درباره هر کتاب، به دوستداران کمک می‌کند با کتابها آشنا شوند و راحت‌تر به تصمیم‌گیری بپردازند. 

این بسته پیشنهادی حاوی 9 کتابی است که زوج‌های جوان علاقه‌مند به مطالعه می‌توانند جهت برخورداری از زندگی بهتر و سالم تر از نکات و مطالب ارزشمند آن استفاده نمایند. 

 

mohsen بازدید : 88 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (0)

به نام خدا

۹ گناه در ایین شیطان پرستی!!؟

۱- جهل و نادانی: این گناه بزرگترین گناه آئین شیطان پرستی است. نادانی بد است، ولی زیاد دردناک نیست. جهل یک چیز است.

ولی جامعه ما به سمت نادانی پیش می رود. رسانه ها باید جلوی نادانی را بگیرند. شیطان پرست باید بفهماند که می توان جلوی نادانی را گرفت.

۲- خودنمایی: انسان نباید خودنمایی کند، زیرا همه چیز ساخته ذهن آدمی است.

۳- مَنیت: یکی از خطرناکترین چیزها برای شیطان پرست منیت اوست. بعضی ها منتظرند مردم به آنها تعظیم کرده و احترام بگذارند. شیطان پرست باید تلاش کند تحکیم کند تقدم دیگران را بر خود. ما باید ثابت کنیم و هوشیار باشیم. مبادا در عین آسودگی خیال لغزش کنید. مسلماً مدینه فاضله جهان، تصویری در میان ملت ماست. اما متأسفانه ما ازآن نقطه اوج دور هستیم.

mohsen بازدید : 39 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

روزنامه اسراییلی یدیوت آحارونوت در گزارشی مدعی شد که اخیرا آمریکا از طریق دو کشور اروپایی به ایران پیام محرمانه ای داده است که از حمله احتمالی اسراییل به تاسیسات هسته ای ایران پشتیبانی نمی کند.

بنا به گزارش این روزنامه ، هدف اصلی واشنگتن از ارسال این پیام محرمانه از کانال های دیپلماتیک اروپا نگرانی واشنگتن از حمله غافلگیرانه اسراییل به ایران و متعاقب آن حمله ایران به نیروها و پایگاه های آمریکا در منطقه خلیج فارس است.

 

پایگاه آمریکا
پایگاه آمریکا در الظفره امارات
mohsen بازدید : 47 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

 

سوریه از حدود 18 ماه پیش شاهد ناآرامی‌هایی در مناطق مختلف خود بوده است.

 

این درگیری‌ها حتی به قلب پایتخت نیز کشیده شد اما نیروهای حفظ امنیت سوریه و ارتش توانستند به طور پیاپی تروریست‌ها و افراد مسلح را شکست داده و آنها را از شهرها و مناطق مسکونی بیرون برانند.

 

همزمان با بازگشت آرامش و امنیت به مناطق پاکسازی شده، مردم این مناطق با گل و شیرینی از نیروهای حفظ امنیت استقبال کردند.

 

mohsen بازدید : 79 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)
اول نيوز، اخيرا در فضاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي تصاويري از ميهماني هاي شبانه سه شبكه بي بي سي ، من و تو  و صداي امريكا منتشر شده كه علاوه بر نشان دادن ماهيت ضد اخلاقي كاركنان اين شبكه ها هماهنگ و زنجيره بودن اين شبكه هاي دروغ پرداز و ضد فرهنگي را نيز به نمايش مي گذارد
 
 
 
 
 
 
mohsen بازدید : 38 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

آیت الله طباطبائی نژاد در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر شناسانده شدن نام آوران و بزرگان علمی و دینی این سرزمین به مردم تأکید کرد.

در این دیدار که با حضور استاندار اصفهان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و جمعی از معاونین وی برگزار شد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: در این سرزمین نام آوران و بزرگان علمی و دینی فراوانی یافت می شوند که لازم است به مردم شناسانده شوند .


تعداد صفحات : 41

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 406
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 179
  • بازدید سال : 928
  • بازدید کلی : 14,858