loading...
اصفهان نصف جهان
mohsen بازدید : 104 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

امروز اولین کرک برای ویندوز هشت به بازار آمد و راسخون افتخار دارد اولین سایت فارسی زبان باشد که این کرک را برای شما کاربران گرامی قرار می دهد.
این کرک با غیر فعال کردن Timebomb در ویندوز 8 ، آن را به مدت 180 روز فعال می کند.

قابلیت این کرک در حالت معمولی ویندوز و بدون نیاز به بالا آمدن در حالت safe mode می باشد.
نحوه کار کرک Windows 8 KMS Activator 1.5  :
نرم افزار را با RunAdministrator اجرا و در پنجره بر روی Timebomb کلیک کنید تا پاک شود.
حالا برروی کلید Activate کلیک کرده و سیستم را ریستارت کنید.
حالا شما می توانید از ویندوز به مدت 180 روز استفاده کنید.

بعد از ۱۸۰ روز و غیر فعال شدن ویندوز مجدد فایل مربوط به ویندوز خودتون رو اجرا کنید.

- کرک حذف واتر مارک (نوشته کنار دسکتاپ) اضافه شد!
- جهت اجرای فایل های کرک می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و Run as administrator را بزنید.
- جهت استفاده از کرک های فعلی حتماً باید به اینترنت متصل باشید.

 

mohsen بازدید : 147 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

بالاخره انتظارها به سر رسید و تایم لاین فیس بوک برای تمامی کاربران فعال شد. به صورت خلاصه و ساده اگر بخواهم توضیح بدهم Timeline همانطوری که از اسمش بر می آید نوعی طراحی جدید صفحات فیسبوک است که به شما اجازه می دهد به اطلاعات گذشته خودتان در فیسبوک هم دسترسی داشته باشید.

اگر چه کلا تایم لاین قرار است شما را بیشتر برای دوستان تان معرفی کند اما در میان میان باید عمده سهم این کار را به بخش مهمی از این طراحی یعنی کاور ( Cover photo ) مربوط بدانیم.

کاور عکس بزرگی است که توی تایم لاین می بینید و به نوعی تصویر روی جلد مجله زندگی شما خواهد بود! می توانید از بین آلبوم ها عکسی برای این قسمت انتخاب کنید یا یک عکس خاص برای این قسمت آپلود کنید. FBProfileCover.com هم سرویسی است که برای همین قضیه ایجاد شده و عکسهایی متناسب با سایز کاور برای شما تهیه می کند.

اما کاور یک ویژگی شاید بد هم دارد. این که کاور نه فقط برای کسانی که در لیست دوستان شما هستند، بلکه برای همه قابل نمایش است و اصطلاحا پابلیک ( public ) است. اما می شود از این قضیه بسیار عالی استفاده کرد.

یادتان است گفتم کاور معرف شماست؟ به این خاطر گفتم که به راحتی می شود افراد خلاق را از افرادی که به دنبال کار کلیشه ای هستند شناسایی کرد. برای مثال به عکس کاور Mohammad L. Azzam نگاه کنید.

mohsen بازدید : 94 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

تکنولوژی لیزر نقش اساسی را در فیلم های علمی تخیلی (جنگ ستارگان ، پیشتازان فضا و …  ) و کتاب ها بازى می کند. علاوه بر این ، لیزر نقش بسیار مهمی را نیز در زندگی روزمره ی ما دارد.در حقیقت استفاده ی از آن، طیف وسیعی از تولیدات و فن آوری ها را تحت پوشش خود در آورده است.شما می توانید استفاده از تکنولوژی های لیزری را هنوز در CD یا DVD ها،درایور های Read و Write همین CD/DVD ها، ابزار های دندانپزشکی، ماشین آلات های برش فلز و وسایل و ابزار آلات دقیق اندازه گیری، بیابید .

برداشتن خالکوبی، ترمیم و کاشت مو ، جراحی چشم، تمامی اینها با لیز امکانپذیر است ، اما این لیز چیست و چگونه ی همه این کار ها را انجام می دهد؟
چه عواملی باعث میشوند که پرتو لیز از پرتو های فلاش معمولی متفاوت باشد؟به طور خاص، چه چیزی باعث می شود که نور لیزر از نور های معمولی مثل لامپ ها متمایز باشد؟ لیزها در چه دسته ای و چگونه طبقه بندی مشوند؟
در این مقاله شما همه چیز را در مورد انواع مختلف لیزرها ، طول موج های مختلف آنها و استفاده های مختلف از آنها را یاد خواهید گرفت.

mohsen بازدید : 51 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

گروهی از محققان آلمانی موفق به تولید ماده‌ای مستحکم و سبک به نام Aerographite شده‌اند که می‌ تواند با داشتن خاصیت رسانایی الکتریکی و ویژگی‌های مطلوب مکانیکی‌ در ساخت نسل جدید قطعات الکترونیکی مورد استفاده قرار گیرد.

ماده سبک تصویری از ماده‌ی آئروگرافیت زیر میکروسکوپ الکترونی
  
 

 

همانطور که از نام آئروگرافیت برمی‌آید، این ماده ترکیبی از کربن و هواست، آئروگرافیت ساختاری متشکل از نانولوله‌های کربنی دارد که زنجیروار به هم متصلند؛ این ماده تیره، غیرشفاف و با قابلیت جذب نور بالا است و سبک‌ وزن‌‌ ترین ماده‌‌ای است که تا به حال ساخته شده است.

وزن این ماده حدود ۰٫۲ میلی‌گرم در هر سانتی‌مترمکعب است و این یعنی ۶ برابر سبکتر از هوا و ۴ مرتبه سبکتر از ماده‌ای که شش ماه پیش رکورد سبک‌ وزن‌ترین ماده‌ی ساخته شده را از آن خود کرده بود!

ساختار آئروگرافیت بصورت مشبک و دارای منافذ بسیار ریز است و این منافذ توسط مولکول‌های هوا پر می‌شوند. در واقع اگر بتوانید به نحوی هوا را از منافذ ریز آن خارج کنید، ماده در هوای پیرامون بصورت معلق باقی خواهد ماند .

ماده سبک جذب نور لیزر سبز و عدم عبور آن از ماده

خصوصیات مکانیکی این ماده نیز بسیار جالب توجه است. معمولا مواد سبک وزن در مقابل نیروی فشاری مقاومت خوبی دارند، ولی در برابر نیروی کششی خوب عمل نمی‌کنند. آئروگرافیت هم در برابر کشش و هم فشار مقاومت بسیار خوبی از خود بروز می‌دهد. این ماده با قابلیت ارتجاعی‌ای که دارد، حتی اگر تا ۹۵ درصد فشرده شود، بدون هیچ‌گونه آسیبی به حالت اولیه‌ خود برمی‌گردد.

داشتن همزمان ویژگی‌هایی همچون سبکی، رسانایی الکتریکی و مقاومت بالا در برابر نیروی فشاری و کششی در این ماده، این ماده را متمایز ساخته و باعث می‌شود کاربردهای بسیاری را برایش متصور شد، از تصفیه‌ آب و هوا گرفته تا ساخت باطری‌هایی کم وزن که امکان تراکم بیشتر و ظرفیت بالاتر دارند و می‌توان آن‌ها را در نسل‌های بعدی اتومبیل‌های الکتریکی به کار بست؛ و یا از آن برای تولید اَبَرخازن‌هایی که به مراتب کارایی بالاتری نسبت به نمونه‌های فعلی دارند، استفاده کرد.

mohsen بازدید : 43 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

 

 

 

 

این عکس ها، مدت کوتاهی پس از حضور این عضو جوان خاندان سلطنتی به نمایندگی از ملکه در اختتامیه بازی‌های المپیک و به فاصله پنج ماه از سفر دوره ای وی به چند کشور مشترک‌المنافع به نمایندگی از مادربزرگش (در شصتمین سال آغاز سلطنت او) منتشر شده است.

این رسوایی برای دستگاه حکومتی انگلیس از جایی آغاز می شود که آقای شاهزاده!، پیش از سرگیری کارش در نیروی هوایی ارتش انگلیس، برای تعطیلات به لاس وگاس رفته است، در آن شهر، به یک باشگاه شبانه می رود و به همراه جمعی از دوستانش، با پوشیدن تی شرت متحدالشکل، دارای عبارت Let’s Get Wild (بیایید حال کنیم) به رقص و تفریح می پرداخت و سرانجام در حالت عریان با یک زن جوان در حالی بازی کردن «بیلیارد» در سوئیت وی آی پی هتل خودش دیده می شود.

این موضوع گذشت تا اینکه روزنامه سان، پرتیراژترین روزنامه بریتانیا، روز جمعه دو عکس برهنه پرنس هری را چاپ کرد؛ البته در ابتدا « کاخ باکینگام » که از این رسوایی شوکه شده بود از انتشار و انتصاب این عکس ها به پرنس به دلیل « حفظ حریم خصوصی » خودداری کرد، اما دست به دست شدن بیشتر این عکس ها، و اشتیاق کاربران اینترنتی به جستجو آن مقامات سلطنتی انگلیس را مجبور به اعتراف می‌کند؛ جالب اینجا است که در ساعات اولیه انتشار این عکس‌ها عبارت “عکس های عریان پرنس هری” بیش از ۶۸ میلیون بار در گوگل جستجو شده است.

 

ادامه مطالب

mohsen بازدید : 57 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (11)

برخی کودکان طی تنها سه تا چهار روز بازی را تمام می کنند و این امر یعنی یک کودک یا نوجوان چند روز را باید به دور از خانواده و به تنهایی با انسان‌هایی عجیب، هیولاهایی منزجر کننده و …

چندی پیش در جمع کودکانی زیر ده سال شاهد صحنه بسیار عجیبی بودم. پسری که هنوز ۸ سالش تمام نشده بود، در بازی پانتومیم فردی را به نمایش گذاشت که در حال دیدن فیلم های مستهجن است.سپس به دیگر شبکه های تلویزیونی! رفته فیلم جنگ ستارگان را مشاهده می کند.

جالب اینجاست که در این پانتومیم دست و پا شکسته، آنچه که از فیلم جنگ ستارگان مد نظر این کودک قرار گرفت، خشونت و درگیری های درون فیلم بود. پس از این پانتومیم سه بار از وی سن و سالش را پرسیدم. باورم نمی شد سکس و خشونت عناصر بازی کودکی ۸ ساله باشد…
کودکانی که می جنگند تا کشته شوند. این امری است که هر سال مادرانی را در آمریکا داغدار می کند. مور، هریس و کلبولد، هر سه دانش آموزانی بودند که در مدارسشان به کشتار دوستانشان پرداختند و هر سه بازیکنان حرفه ای بازی های GTA و Doom بوده اند.
خشونت و سکس را کودکانمان از فیلم، کارتون های انیمیشنی و بازی های رایانه ای، به صورت افسار گسیخته ای دریافت می کنند. خشونتی که در بازی GOD OF WAR شدت می گیرد و در صحنه هایی، چندش آور می شود و عجیب آن است که برای کودکان و نوجوانان این خشونت ها عادی است.

من خود با نوجوانانی که این بازی را انجام می داده اند، همراهی کرده ام. چهره و حرکاتشان سرشار از هیجاناتی بود که احتمالاً روانشناسان آن را اختلال می دانند، اما … هیچ نشانه ای از رنجوری، دلزدگی، چندش و یا حتی تأثر قلبی در چهره هایشان مشهود نبود.
میت ها و خدایان یکدیگر را می کشند، مردم را چون مورچگانی ضعیف له می کنند، به همدیگر نارو می زنند تا سرزمین تحت نظر دیگر خدایان را تصاحب کنند و … در میانه این بحبوحه، فرزندی نامشروع از خدای خدایان، زئوس در مقابل این ظالمان قد علم می کند تا زمین را از لوث وجودشان پاک کند.

ادامه مطلب

تعداد صفحات : 41

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 406
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 183
  • بازدید سال : 932
  • بازدید کلی : 14,862