loading...
اصفهان نصف جهان
mohsen بازدید : 18 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)
<br /><br /><br /><a href="/sites/default/files/content/images/story/12-11/26/15033-57358.jpg" target="_blank" alt="Download The Orginal Picture" id="lightbox2-download-link-text"> </a>

زن آمریکایی که می‌تواند کره‌چشمانش را در فاصله 12 میلیمتری حدقه چشمانش بیرون آورد، توانست رکورد این عنوان در گینس را به دست آورد.

«کیم گودمن» با بیرون‌آوردن غیرطبیعی کره‌چشمانش، این رکورد را دست یافت.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی ثبت رکوردهای جهانی گینس، رکورد او در نوامبر سال 2007 میلادی در استانبول ترکیه ثبت شد.

mohsen بازدید : 15 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)
برخی از این مسلسل ها از طراحی "بولپاپ" بهره می برند. در این گونه از سلاح ها، خشاب به عقب قبضه منتقل شده و باعث کاهش طول آن می شود. در ساخت این سلاح از موادی همچون آلومینیوم و پلمیر استفاده شده است تا وزن سلاح را در پایین نگاه دارد.
به گزارش بی باک، مسلسل های دستی، خانواده ای از سلاح های انفرادی محسوب می شوند که دارای مختصاتی همچون طول و وزن کم، کالیبر کوچک و قابلیت شلیک با نواخت تیر بالا هستند. قدمت این سلاح ها به جنگ اول جهانی و سلاح "ام پی ۱۸" ساخت آلمان باز می گردد.

تا به امروز این سلاح ها راه زیادی را دربخش فناوری طی کرده و به انتخاب اول واحدهای پلیس و عملیات ویژه در سرتاسر دنیا تبدیل شده اند.

نامهایی مثل "تامپسون" آمریکایی تا "ام پی ۵" آلمانی در این بخش از دنیای سلاح از دیرباز تا به امروز به عنوان مدلهای برتر شناخته شده اند اما هستند کشورها و تولید کنندگانی در نقاط مختلف دنیا که در این بخش بدون توجه به فروشندگان خارجی، به تامین نیازهای کشور خود روی آورده اند که برخی از مهمترین تولیدات از این سلاح ها به شرح زیر است:
mohsen بازدید : 21 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

این کیف که Phorceنام دارد طی پروژه Kickstarterساخته شده است. این کیف ضد آب است و جیب هایی برای آن طراحی شده است که می تواند به طور مطمئنی تبلت های بزرگ را نگهداری کند. علاوه بر این، شکل این کیف تغییر می کند می توان آن را به کوله پشتی، کیف دستی و کیفی که [...]

این کیف که Phorceنام دارد طی پروژه Kickstarterساخته شده است.

این کیف ضد آب است و جیب هایی برای آن طراحی شده است که می تواند به طور مطمئنی تبلت های بزرگ را نگهداری کند.

علاوه بر این، شکل این کیف تغییر می کند می توان آن را به کوله پشتی، کیف دستی و کیفی که بر روی شانه قرار می گیرد، تبدیل کرد.

این کیف به طور مستقیم و از طریق بلوتوث به تلفن هوشمند متصل می شود. با استفاده از این ارتباط می توان میزان انرژی ذخیره شده را بررسی کرد. این ارتباط بلوتوثی می تواند به عنوان یک وسیله ردیاب نیز عمل کند.

به عنوان مثال اگر فرد کیفش را جایی مانند زیر میز کار، جا بگذارد قبل از آنکه خیلی از محل دور شود، تلفن همراه اش به او اطلاع می دهد.

mohsen بازدید : 13 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)
ساخت ضریح مطهر امام حسین(ع) یکی از توفیقات بزرگی بود که بعد از چهارده قرن افتخار ساخت آن نصیب مردمان شهر کریمه اهل بیت(ع) و ایران اسلامی شد تا شیعه بار دیگر اوج دلدادگی و سرسپردگی خود را به آستان مقدس و کبریایی سیدالشهدا(ع) نشان دهد.

mohsen بازدید : 21 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

ایسنا: اجر و مزد گریه برای آن حضرت بسیار عظیم و بزرگ است و خداوند خود ضامن آن می‎باشد. گریه برای آن حضرت سختی‎های زمان احتضار را از بین می‎برد.

 امام سجّاد(ع) می‌فرمایند: "هر مؤمنی که چشمانش برای کشته شدن حسین(ع) گریان شود به طوری که اشک بر گونه‏‌هایش سرازیر گردد، خداوند به سبب آن، او را در غرفه‏‌های بهشتی جای دهد که روزگاران درازی را در آن‌ها به سر برد1".

 امام صادق علیه‌السّلام به مسمع بن عبدالملک فرمودند: "آیا مصائب آن جناب (امام حسین علیه‌السّلام) را یاد می‎کنی؟ عرض کرد: بلی والله مصائب ایشان را یاد کرده و گریه می‎کنم. حضرت فرمودند: آگاه باش که خواهی دید در وقت مردن پدران مرا که به ملک‌الموت وصیت تو را می‎کنند که سبب روشنی چشم تو باشد. همچنین فرمودند: ای مسمع گریه بر احوالات حسین (ع) سبب می‎شود که ملک الموت بر تو مهربان‎تر از مادر گردد.

 گریه بر حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باعث راحتی در قبر، فرحناک و شادان شدن مرده، شادان و پوشیده بودن او در هنگام خروج از قبر است در حالی که او مسرور است، فرشتگان الهی به او بشارت بهشت و ثواب الهی را می‎دهند. اجر و مزد هر قطره آن این است که شخص همیشه در بهشت منزل کند2".

 امام رضا(ع): "بر کسی چون حسین باید که گریندگان بگریند؛ زیرا که گریستن بر او گناهان بزرگ را می‏‌زداید. حضرت سپس فرمود: چون ماه محرّم می‏‌رسید کسی پدرم را خندان نمی‏‌دید. غم و اندوه بر او چیره بود تا آن‌که 10 روز می‏‌گذشت. روز دهم روز سوگواری و اندوه و گریه او بود و می‏‌فرمود: این روزی است که حسین علیه‏‌السلام در آن کشته شد3".

mohsen بازدید : 21 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)
۱۵ نکته کامپیوتری که اگر ندانید باعث خنده دیگران می‌شوید!


عرش نیوز: اگر از کاربران تازه کار کامپیوتر هستید دوستانه توصیه می کنیم این مطلب را با دقت بخوانید.

1- اول آدرس ایمیل www نمی گذارند: اول آدرس ایمیل هرگز www نمی گذارند.

2- اینترنت اون علامت e آبی رنگ نیست: اون e آبی رنگ علامت برنامه Internet Explorer، محصول شرکت Microsoft است. خود اینترنت یک شبکه است که برنامه یا آیکون خاصی ندارد.

Internet Explorer به شما کمک می کند از این شبکه برای دیدن سایت های مختلف استفاده کنید. درست مثل اینکه می توانید برنامه کانال های تلویزیون را با یک تلویزیون Panasonic یا با یک تلویزیون Sony یا با هر مارک دیگری ببینید…

برنامه های دیگری هم وجود دارند که کار آن e آبی را می کنند و حتی خیلی بهتر! مثل Safari، Chrome، Opera یا Firefox که می توانید از آنها استفاده کنید.

mohsen بازدید : 20 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)
اگر از اطرافیان خود بپرسید: «آیا می‌دانید سن واقعی بدن شما چند سال است؟» كمتر كسی جوابی برای سؤال شما خواهد داشت؛ چرا كه متأسفانه ما به علت عدم برخورداری از آموزش‌های لازم سلامتی و تندرستی و دوری از ورزش و تحرك بدنی معمولاً از این كه سن واقعی‌ای هم وجود دارد، بی‌خبریم.
mohsen بازدید : 21 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)
گریه کننده بر حسین، در قیامت گریان نیست

۱- چراغ هدایت و کشتی نجات‏
روایت شده که امام حسین – علیه السلام – فرمود: «خدمت رسول خدا – صلی الله علیه و آله – شرفیاب شدم در حالیکه ابی بن کعب هم آنجا بود. حضرت رسول اکرم – صلی الله علیه و آله – فرمود: مرحبا به تو، ای ابا عبدالله، ای زینت آسمانها و زمین. ابی گفت : چگونه او زینت آسمانها و زمین است در صورتی که کسی غیر از تو چنین نیست؟ حضرت فرمود: ای ابی، قسم به کسی که مرا به حق به نبوت مبعوث کرد، حسین بن علی در آسمان بزرگتر از روی زمین است، و همانا بر طرف راست عرش الهی نوشته شده است که او چراغ هدایت و کشتی نجات است».[۱]

تعداد صفحات : 41

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 406
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 141
  • بازدید سال : 890
  • بازدید کلی : 14,820