loading...
اصفهان نصف جهان
mohsen بازدید : 16 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)
چرا حضرت محمد(صلی الله علیه و آله) به صورت کتبی نوشته هایی به امام علی (علیه السلام) ندادند تا بعد ازایشان به امامت برسند؟
دوران پیامبر گرامی اسلام دوران عجیبی بود و منافقان بسیار. در پاسخ به سؤال ...
1-اعلان رسمی کم تر از نوشته نیست. آن هم اعلانی که در آن(غدیر) بیش از 120000 نفر حضور داشته و آن را مکتوب کنند.
2-در صورت مکتوب شدن، از بین بردن آن برای مخالفین کاری نداشت. همانطور که:

ادامه مطلب ...
mohsen بازدید : 21 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

ویندوز RT نسخه محدودی از ویندوز 8 است که برروی دستگاه‌هایی با پردازنده ARM اجرا خواهد شد و نه پی سی های سنتی.

ملت ایران:ویندوز RT نسخه محدودی از ویندوز 8 است که برروی دستگاه‌هایی با پردازنده ARM اجرا خواهد شد و نه پی سی های سنتی.

بله، اکثر و نه همه اپلیکیشن‌های محیط مترو که روی ویندوز 8 هم اجرا می‌شوند با ویندوز RT سازگارند و این یکی از منافع استفاده از محیط مترو در هر دو بخش است ولی...

mohsen بازدید : 21 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

سرعت اینترنت در جهان رو به افزایش است و در این میان کشورهای آسیایی همچون کره جنوبی، ژاپن و هنگ کنگ سردمدار هستند.

به گزارش رویش‌نیوز به نقل از خبرآنلاین، سرعت اینترنت در جهان روبه افزایش است و در این میان کشورهای آسیایی همچون کره جنوبی، ژاپن و هنگ کنگ سردمدار هستند؛ چین هم همچنان بیشترین میزان حملات ترافیکی مشاهده شده را به خود اختصاص داده است.
 
بر اساس گزارش 3 ماهه دوم 2012 Akamai، سرعت اینترنت نسبت به سه ماهه اول سال 13 درصد رشد داشته است که این مقدار بسیار قابل توجه است.
 
در بین کشورهایی که سرعت اینترنت متوسطی داشتند، ژاپن با 21 درصد رشد، عنوان بیشترین میزان رشد سالیانه را از آن خود کرد.
mohsen بازدید : 20 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

همشهری آنلاین: ما مانند یک پزشک و یا یک مشاور درمان به شما نمی‌گوییم چه بخورید و چه نخورید، ما تنها با ارائه چند ترفند کارا و چند راه حل ساده به تقویت حافظه شما کمک می‌کنیم.

تمام قفسه‌های کتابفروشی‌ها، مقالات رسانه‌ها و اینترنت پر از نوشته، مطالب و صفحه‌هایی است که به شما می‌گویند؛ چگونه از بدن خود نگهداری کنید. اما بسیار اندک هستند مطالبی که به شما بگوید؛ چگونه ذهن و حافظه خود را فعال و کارایی آن را افزایش دهید.

می‌دانید که این بخش از بدن نیز درست مثل هر قسمت دیگر بدن، مهم است.

حال باید از شما بپرسم که؛

آیا شما جزء افرادی هستید که این عبارات را بسیار بر زبان می‌آورید؟ "وای، یادم رفت"، " یادم رفت، چی بود؟"و...

آیا برای شما پیش آمده که اسم فردی حتی از نزدیکان خود را فراموش کرده باشید؟

آیا نام غذای که خوردید، رستوران که رفتید و یا فیلمی را که هفته گذشته تماشا کردید را از یاد برده‌اید؟

آیا ترس دارید، مبادا آلزایمر گرفته باشید... نه نترسید، شما تنها نیاز به تمرین و تقویت حافظه خود دارید.

یکی از بزرگترین ترس‌های انسان هنگام افزایش سن، ترس از ابتلا به بیماری الزایمر است که در عصر حاضر، گسترش رو به رشد داشته است. این بیماری رایج‌ترین شکل زوال عقل است.

آلزایمر یک بیماری عصبی است که پیشرونده و برگشت ناپذیر است. این بیماری باعث تغییر رفتار، شخصیت، پاکسازی و مختل سازی حافظه و تفکر در فرد بیمار می‌شود.

پزشکان شانس ابتلا به بیماری آلزایمر را تا حدی ژنتیکی می‌دانند، اما پژوهش‌های حاضرتاثیر شیوه زندگی و عواملی چون رژیم غذایی و ورزش را در این بیماری بسیار مهم می‌دانند.

به عبارت دیگر، شما می‌توانید با اصلاح روش زندگی چون؛ تغذیه، فعالیت فکری‌ و انجام ورزش‌های سبک به جنگ این بیماری بروید. در اینجا چند ترفند جالب وجود دارد که در این راه به شما کمک شایانی خواهد کرد. با انجام آنها، نتیجه مطلوب را احساس خواهید کرد.

mohsen بازدید : 18 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)
دانش‌آموزان ششم ابتدایی در کتاب مطالعات اجتماعی، با چگونه بهتر مصرف کردن انرژی شامل انرژی‌ نو و انرژی هسته‌ای آشنا می‌شوند.
 

 به گزارش فارس «توانا»، در کتاب مطالعات اجتماعی ششم دبستان، درسی به نام «انرژی را بهتر مصرف کنیم» وجود دارد که در این درس ششم ابتدایی‌ها با «انرژی‌های نو» و «انرژی هسته‌ای‌» آشنا می‌شوند.نکته جالب درباره این درس، توجه به جایگاه ایران و فعالیت‌های کشور درباره انرژی‌های نو و انرژی هسته‌ای است و دانش‌آموزان با وضعیت کشور درباره این انرژی‌ها آشنا می‌شوند.

درس هشتم کتاب مطالعات اجتماعی:

mohsen بازدید : 18 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)
http://www.qudsonline.ir/Images/News/Smal_Pic/30-7-1391/IMAGE634864636556721743.jpg

قدس آنلاین – رها واعظی: هیچ یک از معروف ترین افراد ثروتمندی که شما می شناسید، در واقع ثروتمندترین افراد دنیا نیستند.به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در سال 2011، فهرستی شامل هزارو 210 نفر از میلیاردرهای جهان منتشر شد که مطمئنا همه ی معروف ترین افرادی که شما می شناسید، ثروتمندترین افراد نبودند. در این بین نام افراد معروفی مانند بیل گیتس، وارن بافت و لری الیسون در رتبه ها برتر زیر 10 دیده می شد.
همچنین مارک زاکربرگ با رتبه ی 52، داستین ماسکوویتز با رتبه ی 402 جوان ترین افراد این لیست بودند، والتر هافینر صد ساله ی سوئیسی نیز با رتبه ی 268، قدیمی ترین فرد در این لیست بود.
اما هیچ کدام از این افراد، ثروتمندترین نبودند، در بین ثروتمندترین بیلیونرهای دنیا، می توان به افراد زیر اشاره کرد:
mohsen بازدید : 33 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)
1- روی هر چیزی دبل کلیک نکنید. دبل کلیک کردن زمانی است که می خواهیم آیتمی در ویندوز باز کنیم .دبل کلیک برای مواردی مانند کلیک روی صفحات وب ، dialog box و بسیاری مواردی دیگر کاربردی ندارد و چه بسا در مواردی تبعاتی نیز در بردارد مانند فایل های زیپی که حاوی اطلاعات مهمی هستند و ممکن است که باز شوند یا اینکه باعث شود فرمی را دوبار ارسال کنیم اگر نیازی به در نظر گرفتن این مورد برای خود نمی بینید آن را برای کسی که مرتکب آن می شود بازگو کنید.
mohsen بازدید : 25 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

متاسفانه عدم اطلاع رسانی شهرداری تهران و بی توجهی به تصاویر منتشر شده در این مورد، باعث شد بسیاری از رسانه ها در بحبوحه ناآرامی های بازار، نشست خبری رییس جمهور و مسائل مهم خارجی، چنین خبر مهمی را فراموش کنند و متاسفانه «انتخاب» نیز مانند بسیاری دیگر از رسانه ها، اساساً از وقوع این حادثه مطلع نشد.به گزارش زلال نیوز ، دو ماه و 5 روز از حادثه هولناک «اتوبان صدر» می گذرد ، جرثقیلی که به دلیل حمل قطعه بتنی (که ظاهراً از وزن خود جرثقیل بیشتر بوده!) روی چند خودرو، چپ کرده و باعث کشته و زخمی شدن چند نفر شده است، اما در کمال تعجب و تاسف، پس از 65 روز کوچکترین واکنشی از شهرداری تهران مشاهده نشده است!

mohsen بازدید : 22 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)
به گزارش ندای انقلاب به نقل از مهر ، با بزرگ شدن صفحات نمایش تلویزیون و وسائل منزل، بسیاری از افراد به دنبال خانه های بزرگتر با منظره باغ و ویژگیها دیگری هستند که تنها در خانه های بزرگ مشاهده می شود، اما این مسئله برای جیکوب اسکزنی معمار لهستانی متفاوت است وی خود را در آن سوی این طیف قرار داده و خانه ای ساخته که باریکترین خانه جهان از آن یاد شده است.

ابعاد این خانه در عریض ترین بخش این خانه کمتر از ۱.۵ متر و باریکترین بخش آن ۹۰ سانتیمتر است.

 

تعداد صفحات : 41

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 406
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 171
  • بازدید سال : 920
  • بازدید کلی : 14,850