loading...
اصفهان نصف جهان
mohsen بازدید : 34 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

سرویس مذهبی افکار نیوز- پیامبر گرامی اسلام(ص) در آخرین لحظات عمر خویش فرمود: از من نیست کسی که نماز را سبک بشمارد و در خواندن آن کوتاهی کند و در حوض کوثر، بر من وارد نشده و شفاعت من به او نخواهد رسید. 

امام صادق (ع) فرمود: چون بنده ای به نماز ایستد و نمازش را سبک و سریع بخواند خداوند به ملائکه اش می فرماید: به بنده ام نگاه نمی کنید، گویا حوائجش را از دیگری می خواهد در حالی که حوائج او به دست من است. 

روزی رسول خدا در مسجد نشسته بود، مردی وارد شد و مشغول نماز گردید و رکوع و سجودش را کامل به جانیاورد. رسول خدا(ص) فرمود: او چون کلاغ بر زمین نوک زد و اگر با چنین نمازی بمیرد به غیر دین من خواهد مرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 406
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 142
  • بازدید سال : 1,378
  • بازدید کلی : 15,308